Pozycjonowanie wideo
Czy wiesz, że youtube jest drugą co do wielkości wyszukiwarką na świecie? Kanał wideo stał się niesamowicie popularny ostatnimi czasy. Zdziwisz się, ilu klientów zwraca uwagę na tę formę komunikacji. Publikowanie rzetelnych i wysoce merytorycznych materiałów nie tylko wzmacnia Twoją renomę na rynku i rozpoznawalność, ale także korzystnie będzie wpływać na popularność samej strony internetowej.
Czym jest SEO Video?
Publikowane materiały wideo także można optymalizować pod kątem atrakcyjności dla robotów wyszukiwarek. Tłumaczymy to dokładniej w zakładce Bezpłatna Wycena. Dla filmików cały proces wygląda odrobinę inaczej. Nie ma treści czy nagłówków, w których można zawrzeć słowa kluczowe. Wszystkie działania trzeba wykonać, mając do dyspozycji jedynie krótki opis i nazwę pliku. Do zasad SEO Youtube przywiązuje bardzo dużą wagę. Im wyżej pojawisz się w wynikach wyszukiwania, tym większa szansa, że klient obejrzy Twój film. Poprawisz także swoje pozycjonowanie w Google i innych witrynach tego typu. Każdy zamieszczony przez Ciebie materiał powinien mieć:
- ciekawy tytuł,
- dobrze dobrany opis, zoptymalizowany pod kątem haseł kluczowych,
- odpowiednie otagowanie,
- nazwę pliku w atrakcyjnej dla wyszukiwarek konwencji.
Nie musisz się skupiać tylko na Youtube. Istnieje wiele innych, bardzo znanych portali publikujących filmy wideo.
Zobacz, co potrafi reklama SEO
Opublikowanie dobrze zoptymalizowanych pod kątem seo plików wideo może stać się Twoją najlepszą reklamą. Wystarczy regularnie zamieszczać krótkie filmiki w formie specjalistycznych poradników. Taki rodzaj promowania firmy w sieci proponujemy działalnościom z różnych branż, w tym szczególnie:
- usługowym,
- handlowym,
- produkcyjnym.
Dlaczego poradniki? Ponieważ ten rodzaj filmów jest najpopularniejszy. Zastanawiając się nad produkcją, skup się na jednym aspekcie, który wytłumaczysz i przybliżysz Internautom. Zadaj pytanie, na które odpowiesz. Najlepsze wyniki osiągają wideo, których tytuł zaczyna się słowem „jak”. Poniżej przedstawiamy kilka przykładowych tematów:
- Jak poprawić rozpoznawalność w Internecie?
- Jak zdobyć nowych klientów?
- Jak przeprowadzić audyt SEO?
Podobnie musisz postąpić z opisem filmu. Nie czujesz się na siłach zadbać o to samodzielnie? Wystarczy, że zamieścisz swój materiał, a wszystkie kwestie związane z SEO Video pozostaw nam. Dzięki temu możesz zwiększyć liczbę swoich klientów nawet czterokrotnie w przeciągu kilkunastu tygodni.
Co otrzymasz w ramach działań SEO Video?
By Twoja reklama wideo przyniosła zamierzony skutek, podejmiemy się kilku działań, które razem wpłyną na poprawienie rozpoznawalności Twojej marki. Będą to:
- optymalizacja Twojego kanału na Youtube,
- optymalizacja wszystkich filmów dostępnych na kanale,
- połączenie kanału Youtube z Twoją stroną internetową.
Bardzo ważne jest, by Twoi klienci mogli w bezpośredni i prosty sposób przechodzić między kolejnymi portalami. Im więcej koniecznych do wykonania kroków, tym istnieje większe ryzyko, że potencjalny klient po prostu zamknie przeglądarkę.
Zoptymalizowana pod kątem SEO reklama na platformie wideo zapewni Ci:
- większą rozpoznawalność w Internecie,
- możliwość zostania ekspertem w swojej dziedzinie,
- zwiększenie liczby klientów w ciągu kilkunastu tygodni od podjęcia działań optymalizacyjnych,
- możliwość uzyskania dodatkowych źródeł przychodu.
Pamiętaj, nie tylko działania optymalizacyjne Video SEO są ważne, ale także regularna aktywność na Twoim kanale, kontakt z klientami oraz merytoryczna i wartościowa treść. Łącząc to wszystko, uzyskujemy przepis na sukces Twojej strony internetowej w sieci.