Google Moja Firma
Pozycjonowanie lokalne jest ważną czynnością, jeśli prowadzisz firmę o zasięgu regionalnym. Więcej o całym mechanizmie przeczytasz tutaj. W pierwszej kolejności należy zadbać o stworzenie i optymalizację swojej wizytówki w Google Moja Firma. To właśnie dzięki niej w wynikach wyszukiwania pojawisz się na mapce, a Twoje przedsiębiorstwo może wyświetlić się jako pierwsze w sekcji wyników lokalnych.
Jak wykonać dodanie strony do map Google?
Utworzenie wizytówki w Google Moja Firma jest całkowicie bezpłatne i możesz wykonać to samodzielnie. Trzeba jednak pamiętać o prawidłowej optymalizacji i podaniu wszystkich informacji, które mogą być przydatne przy pozycjonowaniu lokalnym. Konto w tej usłudze jest wręcz konieczne dla wszystkich przedsiębiorstw, które posiadają stacjonarną siedzibę, do której chcą zaprosić swoich klientów lub prowadzą biznes tylko w danym rejonie kraju. Najlepszym przykładem takich firm są:
- restauracje,
- mechanicy,
- hotele,
- salony fryzjerskie,
- sklepy stacjonarne.
Tworząc taką wizytówkę, bardzo ważne jest zsynchronizowanie jej z adresem firmowej strony internetowej i firmowym adresem mailowym. Niezbędna jest także prawidłowa weryfikacja nowo utworzonego miejsca Google. Najczęściej przeprowadzana jest za pomocą standardowej korespondencji listownej, której należy oczekiwać na adresie podanym przy zakładaniu wizytówki.
Co mi da obecność w Google Moja Firma?
Wizytówka nie tylko sprawi, że Twoja strona internetowa będzie wyświetlana wyżej w wynikach wyszukiwania, ale zapewni Ci także wiele bardzo ważnych funkcjonalności. Szczególnie w przypadku małych miejscowości może sprawić, że cały ruch zostanie przekierowany na Twoją witrynę. Przykładowo, jeśli w danym regionie działalność prowadzi niewielu mechaników samochodowych, to link prowadzący do strony tego konkretnego warsztatu pojawi się jako jeden z pierwszych w lokalnych wynikach wyszukiwania. Bycie obecnym w Google Places:
- pomoże Twoim klientom szybciej znaleźć siedzibę Twojej firmy,
- dostarczy Ci obiektywnych ocen klientów, którzy skorzystali już z Twoich usług,
- może dostarczyć ci wartościową treść, którą użyjesz na swojej stronie,
- pozwoli Ci na publikowanie nowych ofert i produktów,
- umożliwi Ci prostą komunikację z klientami.
Jeśli posiadasz firmę o wielu, rozproszonych po całej Polsce siedzibach, unikniesz zjawiska konkurowania ze sobą poszczególnych oddziałów o klienta. Internauta wpisując daną frazę kluczową, otrzyma odnośnik do siedziby znajdującej się najbliżej jego lokalizacji.
W Google firmy lokalne mają szansę na sukces
Czasy, kiedy wyszukiwarki wskazywały jedynie najbardziej popularne strony internetowe, przeminął. Teraz starają się jak najbardziej dopasować do użytkownika i przedstawić mu wyniki, które go zainteresują i będą dla niego odpowiednie. Po co klient z małej miejscowości na Mazurach ma wchodzić na stronę wielkiej firmy z Wrocławia lub Krakowa? Niestety, sama wiedza o tym mechanizmie nie wystarcza, by znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwarki w sekcji lokalnej. Decydując się na współpracę z ITSEO otrzymujesz gwarancję, że w krótkim czasie Twoje przedsiębiorstwo:
- znajdzie się na szczycie wyników lokalnych, jeszcze przed rezultatami organicznymi,
- otrzyma w pełni zoptymalizowaną wizytówkę w Google Places,
- będzie miało w pełni zsynchronizowane kanały komunikacji z klientem,
- będzie widoczne na mapce Google.
Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, by zaproponować najlepsze cenowo i jakościowo usługi. Jeśli chcesz zaistnieć w Internecie, a nie wiesz, jak to zrobić, skorzystaj z naszej wieloletniej wiedzy i doświadczenia. Już w kilka tygodni zauważysz różnicę!
Wypełnij formularz kontaktowy, który znajdziesz tutaj. Choć w Google miejsca na Twoją firmę nie brakuje, to im wcześniej zadbasz o jej rozpoznawalność, tym szybciej zaczniesz czerpać zyski ze zwiększonego ruchu na stronie internetowej.