Audyt SEO strony internetowej

Strona internetowa jest wizytówką Twojej firmy i w taki sposób należy ją projektować. Nie można jednak skupiać się tylko na użytkownikach, ale pod uwagę trzeba wziąć także roboty wyszukiwarek. Jeśli Twoja witryna będzie dla nich przyjazna i czytelna, zaczniesz pojawiać się wyżej w wynikach wyszukiwania, a tym samym zwiększy się liczba odwiedzin. W tym celu należy raz na jakiś czas przeprowadzać audyt strony internetowej.

Audyt WWWCzym jest audyt SEO?

Już w trakcie projektowania swojej strony internetowej zastanawiasz się, jak dotrzeć do największej liczby klientów. Tworzysz atrakcyjne treści, ciekawe porady, wstawiasz wiele kolorowych zdjęć. Czy jednak wiesz, jak sprawić, by witryna była interesująca dla wyszukiwarek? Takie właśnie działania składają się na optymalizację SEO. Należą do nich:

  • dobór odpowiedniej architektury strony,
  • umieszczenie odpowiednich plików na serwerach,
  • dobór odpowiedniego nazewnictwa stron i metatagów,
  • nacisk na pewne frazy kluczowe występujące w tekstach,
  • odpowiednie umiejscowienie elementów na każdej podstronie.

 

To tylko część z najczęściej przeprowadzanych czynności optymalizacyjnych. Gdyby jednak było to takie proste i można było spisać wszystkie reguły w postaci takich krótkich punktów… Niestety, roboty wyszukiwarek bardzo często zmieniają swoje algorytmy, dostosowują się do ogromu nowo pojawiających się stron i zmieniają sposoby indeksowania. Śledzenie tych zmian jest czasochłonne i trudne, dlatego najlepiej raz na jakiś czas wykonać audyt strony WWW, w ramach którego otrzymasz dokładne wytyczne jak dostosować się do obecnych wymagań robotów.

Co otrzymam, przeprowadzając audyt strony?

Decydując się na audyt WWW w ITSEO otrzymasz zawsze jasne i konkretne wskazówki, jak zoptymalizować swoją stronę. W pierwszej kolejności przeprowadzimy badanie obecnego ruchu na stronie, korzystając z najnowszych narzędzi. Dokonamy analizy fraz kluczowych, dzięki którym zyskujesz najwięcej odwiedzin, a także sprawdzimy wyniki Twojej obecnej konkurencji. Wszystko po to, by zaproponować Ci najlepsze rozwiązania, które będą najbardziej dopasowane do Twojej sytuacji. Wszystkie audyty SEO wiążą się z otrzymaniem przez Ciebie bardzo obszernego dokumentu, w którym wskażemy metody optymalizacji. Staramy się, by były one napisane najprostszym możliwym językiem. Z pewnością znajdziesz tam informacje o konieczności ewentualnych zmian:

Audyt strony internetowej

  • tytułów stron,
  • opisów meta description,
  • zastosowania nagłówków,
  • przekierowań i linkowań,
  • rozmiarów i położeń grafik,
  • występowań słów kluczowych,
  • instrukcji dla robotów.

To oczywiście nie wszystko. Przeprowadzimy audyt pozycjonowania, dzięki któremu otrzymasz jasną informację, jak wysoko znajdujesz się w wynikach wyszukiwania dla konkretnych wyrażeń kluczowych. Takie analizy warto przeprowadzać regularnie, nie tylko w fazie samego projektowania strony. Każda większa modyfikacja, zmiana osoby odpowiedzialnej za SEO, publikacja nowych podstron stanowią przesłankę do ponownego przeprowadzenia audytu.

Jakie są rezultaty audytu SEO?

Optymalizacją SEO zajmujemy się już od wielu lat i wiemy, czego oczekują od nas nasi klienci. Roboty wyszukiwarek nie mają przed nami tajemnic i chętnie podzielimy się z Tobą tą wiedzą. Wdrażając nasze wskazówki, gwarantujemy zwiększenie:

  • liczby odwiedzin nawet czterokrotnie w ciągu kilku miesięcy od przeprowadzenia audytu,
  • przekierowań do strony z wyszukiwarek,
  • sprzedaży produktów i usług,
  • zainteresowania Twoją stroną.

Pamiętaj, że audyt stron WWW to obszerny spis wskazówek, które trzeba będzie jeszcze wdrożyć. Możesz to wykonać samodzielnie, ale możesz także pozostawić to nam. Wybór należy do Ciebie.

Audyty stron internetowych

Ile kosztuje audyt stron internetowych?

Cena wykonania takiego audytu SEO zależy od wielu czynników. Głównym kryterium jest wielkość witryny i ilość podstron. Każdą z nich musimy oddzielnie przeanalizować, stąd czas wykonania usługi także jest zróżnicowany. Przeprowadzane przez nas audyty stron WWW wyceniane są indywidualnie, jednak kwota, którą wydasz, będzie ułamkiem możliwych zysków, jeśli zwiększysz swoją widoczność w Internecie. Chcesz zaistnieć w sieci? Poproś o bezpłatną wycenę za pomocą formularza kontaktowego, który znajdziesz tutaj.

Przeprowadzenie audytu SEO jest kluczowe dla poprawienia atrakcyjności strony internetowej i zwiększenia konwersji. Pamiętaj o nim za każdym razem przy wprowadzaniu większych modyfikacji w witrynie lub zmianie strategii działania.

Wystarczy jeden krok

Aby rozpocząć owocną współpracę